Sommaren är slut



Så har man haft världens längsta uppehåll i bloggen.. anledningen?

Alltför många :) Men de har varit nytt jobb, och sen nytt jobb igen, och sen ytterligare ett nytt jobb och nu trivs ja som fisken i vattnet :)

Jobbar på Ticket.no, så sitter och säljer resor varje dag till underbara människor som skall uppleva världen, så är ni sugna på resor så är de bara att ta kontakt så hjälper ja.. är fortfarande "under upplärning" men lär varje dag!!!

Min fina volleyboll har börjat igen också.. va på kick off i Tönsberg och de va en sjukt bra helg, med damlaget och vi tränade, badade, snacka strunt och tyvärr så tvinga de mig spela kort.. men va ganska kul eftersom ja blev president alla de första gångerna, nybörjartur kallas de!

Har också spenderat en helt magisk vecka hos mina småsyskon, och de va helt klart sommarens höjdpunkt, de är de finaste som finns..
världens bästa lillebror som spelar fotbollsmatch och som precis gjort sitt andra mål :) STOLT

Min dubbegångare som bara blir mer magisk ju mer ja träffar henne!

Imorgon blir de jobb och sen super viktigt träning, eftersom vi har vår första ranking i helgen och måste va vassa för att ha en chans mot de andra 20 damlagen.. Efter träningen blir de mys med mat hos underbara tränaren för att lite peptalk innan helgen!

Men nu blir de någon timme till med slapping innan de är dags att krya till kojs!

Saknat att skriva, att skriva lättar hjärtat och med tanke på hur mycket ja har att berätta så är detta världens bästa terapi!! ;)
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0