Fredag, ljuva fredag!


Idag har ja som alla nya dagar hjälpt folk att uppleva sina semester drömmar, you got to love my work!! känner mig lite som en resepsykolog! ;)

Efter underbar morgon (alla morgnar är de numera eftersom ja inte börjar förren tidigast kl 9 och har bara en 20 min att gå till jobbet) Så va de jobb och sen så bar de av till butiken för att inhandla choklad, iskaffelattemocce eller va den heter och så klart Coca-Cola!

snabbt hem för att byta om och så var de 2 timmar träning med mr Jarle och formen på laget känns lovande med tanke på morgondagens utmaningar!
Fixade till oss och sen så gick vi hem till vår fina tränare för lite mat och peptalk.. blev hejdlöst massa sushi på oss(jag, Anna, Kathrine och Isabel med ett l hade köpt otroligt mycket) och satt och hade otroligt intressanta diskussioner om alla dessa sushi bitar som skulle ätas upp... uppätna blev de och nu är ja hemma igen!

Tack för mysig kväll mina toppen tjejer! Imorgon är de KAMPER!!! :) Har också fått nya matchtröjor som vi får visa i morgon, och apropå de så skall ja sätta min kamera på laddning så ja kan ta massa fina kort i morgon!


Kommentarer
Postat av: Ånte

Nu har man varit inne här varje dag sedan 17 september, men det händer ingenting.

Bättring krävs!



Upprörda hälsningar

från en trogen läsare

2011-10-12 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0