Torsdags kväll!


Idag mina vänner är de torsdag och jag känner för att skriva ett litet inlägg :)

Denna veckan har gått väldigt fort, och ändå har ja hunnit med så himla lite, men sådana veckor finns de väl alltid?

Idag har ja först varit ute på en promenad med min granne och efter de så åkte vi ned på stan och handlade lite mat och när ja sen kom hem så tog ja ut täcket till soffan och kröp ned där för att få vila mig lite..

Vid 4 så kom min pojke hem och då stod ja i köket och höll på att laga köttbullar i mängder, skall nämligen ha goda mackor till lunch och resa i morgon så då fick ja den smarta iden med köttbulle och röbetssallads smörgås som ja bara älskar.
De enda negativa var bara att ja behövde göra köttbullar också, för att köpa dom färdiga är inte rikitgt min grej :)
Men de blev väldigt goda så blir nog en smaskig lunch i morgon..

Efter detta lagade ja middag, Indiskt blev de idag och blev så klart lika gott som alltid, är en ny favoriträtt ja har och med Nanbröd  till är de helt magiskt gott :)


Nu skall vi snart ta på oss ytterkläderna och bege oss till träningshallen för att heja på fjerdinby i slutspelet.. blir nog en spännande match och jag kanske tom kan ta lite kort och leka med min kamera! :)

Men de ksall bli kul att komma ut lite, de värsta som kan ske nu är att ja blir helt passiv och inte har lust på något! Så innebandy blir temat för kvällen !

Tänkte visa en bild på en underbar tjej i min volleyboll som hittade en tröja i sin brors garderob och insåg inte helt va de va för bild på den fören hon redan var på träning.. Du är så söt!! söt som socker!!! Lycka till i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: Kathrine

Næmmen for en fin t skjorte!! haha :)



Kos deg i helgen snuppaa! <3

2011-03-03 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0