Fredagen har hittat hit!

Fredagen har kommit och ute är de väldigt fult väder och de då menar ja helt grått och ser dessutom iskallt ut!!!

Jag skall snart ta på mig mina ytterkläder för att bege mig ut på min dags promenar.. brrrrrr! :)

Igår så var de som sagt innebandymatch och Fjerdinby van vilket var väldigt roligt, de va en otroligt spännande och hård match och vi får hoppas att de vinner nästa också ! Heja Heja!!!

Idag så har de gått i ett och klockan är bara halv 10, Jag har tvättat lakan och städat köket, ja har vädrat sovrummet och håller nu på att bädda om (eller så fort ja går härifrån) har ätit en god och nyttig frukost och samtidigt små städat en massa annat också.. Jag är så himla duktig.. eller hur? :)

Tänkte visa ett kort på 2 killar som betyder ALLT för mig!!!


De är taget på min Brors skolavslutning i 2009.. Saknar min lillebror så himla mycket!

Ha en super fin dag! så hörs vi!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0