Hemsedal


Sitter framför datorn och väntar på pojkvän och sushi... Underbara underbara tisdag!! :)

Idag har ja jobbat och de gick lika bra som vilken annan dag som helst och efter de så var ja faktiskt ute på en jogging tur, orkade dock inte jogga hela vägen, så gick en del, men kände mig ändå väldigt nöjd ;)

Måste ju hålla kroppen igång nu när volleybollen tar semester, vi gick ju upp till div 2, så början på nästa säsong får enbart vara att träna teknik, styrkan och konditionen måste redan vara på plats!! Får se hur de går ;)

I helgen var vi i Hemsedal och de var en underbar helg hos min underbar mamma och min extra familj och fick också träffat en vän från gymansiet så helgen går inte att klaga på, däremot vädret som bestod av översvämming kan man kanske kritisera lite, nedan följer lite bild bevis som för mig påminner om ett sagoland



De ni vittnar här är campingen i Hemsedal.. stackars stackars hus!! :(

När vi skulle åka upp så var en väg avstäng pågrund av att ett träd trillat ned i vägen och en sten var på gränsen till att rasa ned, vilket inte var de man helst ville blir träffad av. Men efter många timmars bilresa som dessutom var helt mobillös eftersom Telenors nät låg nere i 19 timmar var vi äntligen framme hos världens bästa mamma!!!

Fredagen blev bara mammas cesarsallad som är en av min pojkes favoriter, vin och en massa massa prat, när klockan börjadede bli närmare 2 så tog vi natten och sov som små barn med en efterlängtad sovmorgon framför sig !

Lördagen va ett äventyr som ja skall berätta om lite senare .. Nyfikna?? :)

Men kvällen blev vitlöksmarinerade kräftor och mera vin och massa mer prat med min mamma.. Älskar dig! :)

Söndagen började med en sovmorgon och hela dagen blev lång och avslappande.. jag och mamma gick till Lovisa och gossade med 2 små urgulliga kattungar som jag väldigt gärna ville ta med mig hem och eftermiddagen bjöd på grillning och sen så slog vi oss ned i soffan och såg på svenska krimserier.. mer sommar än så får du leta efter..


Lovisa och en av kissekatterna :)

Urfina sötnos till katt :)

Jag och Molly! ;)
Blev ju så klart dessert också.. :)
marängswiss eller hur de nu stavas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0