Vilken toppen morgon


Idag så vaknade ja vid 16.40 när klockan ringde, huvudet dunkade och jag ville verkligen inte gå upp ur sängen!
Men ja hade lovat att göra frukost åt killarna och nu vill ja bara klargöra att ja inte brukar göra detta, det brukar va min toppen pojke som gör frukost åt mig :) Men tänkte att ja kunde hjälpa dessa 2 pojkar som spelat FIFA hela går kvällen!

Så när den va klar så åkte dem till jobbet respektive flyget och ja, jag gick och la mig igen och de va bara magiskt!
att få lov att lägga sig igen efter att man varit vaken, de va helt enkelt underbart! Så de rekommenderas.

Efter min egna frukost sen så tog ja de ganska lugnt, slappa i soffan och sen bestämde ja mig för att ta tag i ett par saker som jag borde gjort för länge sen, Måla en del trä saker som ligger och väntar på att få bli vita och fina!
Så jag tog mig själv i kragen och hämtade färgen, skyddspapper, penslar och allt annat smått och gott som behövdes, hade tom tagit på mig mina målarkläder!

Men så ringde ja mormor och morfar för att dubbelkolla vilken färg ja borde ta och då säger de att man måste ha grundfärg.. inte roligt! Så nu får ja be min snälla pojke köpa det och så får ja måla ett lager med grundfärg i dag och så får ja måla dem vita på lördag.. SEGT! :(

Men vi hörs!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ånte on

Frukost 16.40!? Sjusovare! ;-)

Du borde skrivit att vi brunchade istället...

2011-01-07 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0