Världens sötaste lilla råtta


Måste bara visa en bild som ja och min pojke tog när vi var i en Zoo butik för inte så längesen.
jag vill ha ett djur, mer än något annat, ja älskar djur och min dröm är en liten liten hund.. Jag har inte glömt att ja har två underbara dvärgpapegojor som numera bor hos min mormor och morfar, men tyvärr så låter de så mycket att de är nästan omöjligt att ha dem i en lägenhet och sen vi fick Madame så har Pim Pim blivir mer och mer fäst vid henne och mindre vid människor, men de va de eller ha en deprimerad fågel.. :(

Men tillbaka till Zoo butiken.. vi såg så himla många gnagare och de sov på så knasiga sätt och denna råttan här, de är en av mina favoriter :)


Ha en fortsatt fin dag :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0