V.4

Man skulle kunna tror att ja sitter långt långt upp i himlen, för de är så otroligt dimmigt ute att enda sättet för mig att inte bli deprimerad är att föreställa sig att de är moln och att ja nästan flyger :) Fantasi är ett måste min vänner!!!!

Denna veckan är de träningskamp, En lillebror som fyller år samt fin besök av min mamma på agendan, så jag ser fram emot V 4, speciellt med tanke på att ja skall få ursnygga lexington skålar av min mamma :)

Idag däremot så skall vårt hem invaders av hormonsfulla FIFA spelalande killar och jag vet inte hur detta skall gå? Kommer lägenheten stå kvar när de har gått hem, kommer de ha slått sönder allt som är där, kanske de börjar bråka, kanske vi blir vräkta, ja en massa kan ske, och vem har skulden till detta? Jo FIFA till Xbox, ett av de dumamste påhitt genom tiderna. Hihi!! Nej, men som sagt, de blir besök idag, och som ni förstår är de inte mig de skall hälsa på, så de blir väl att ja gömmer mig i köket och pysslar lite :) och så länge de inte blir varje måndag så är de varmt välkommna!!

Om ni också går in på  Blogg.se  och tittar till vänster så ser ni Fotoprojekt : 52 Weeks, detta är något ni borde ta en titt på, en viss Evelina har nämligen en otroligt fin blogg med massa vackra bilder och hon och 2 andra har startat ett fotoprojekt som nu uppmärksamats på blogg.se, Jippia :)

PS: Får ha min lampa i hallen, så nu skall ja lampshoppa :) Hihi


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad du är SÖT malin!! :) Tack!

2011-01-25 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0