09.01.2011 del 1


God morgon :)

Ny dag, sista dagen på veckan och sista dagen av vila och jobbledighet. Men men, sen är de bara fem dagar av jobb och så har vi en ny helg att njuta av, nästa helg blir nog inte så vilosam för mig, volleyboll kommer ta största delen av den, men så är de ju ett medveten val så man får väl egentligen inte klaga! :)

Glömde berätta en sak som ja gjord igår, eller som min pojke gjorde åt mig och de var att hänga upp min nya kalender som ja fick av min svåger i julklapp! Det är en underbar Modesty Blaise kalender och den hänger nu super fint i hallen


Jag bara Älskar Modesty Blaise och Älskar därför denna kalender :)

Idag så vaknade vi vid 10, de går verkligen inte att komma upp tidigare på helgen, de känns så himla konstigt att gå upp när de är mörkt på en helg, så hur mycket ja än försöker så går de inte.
Men hoppade rätt i målarkläderna och så började dagens jobb, jag han med ett vinställ och 3 hyllor innan de var dags för frukosten. Gröt som min pojke gjorde till mig, TACK!!!

Så nu är ja klar med pallen, den är grundad 2 gånger och målad med en gång med den riktiga färgen, de samma gäller 3 hyllor och ett vinställ. Så nu återstår 3 vinställ, en vinlåda, en bricka och den lilla verktygslåde likande saken, men skall ta kort på detta och lägga ut sen. Skall också måla mina små dörrskyltar som skall hängas på handtaget.

Skall också plocka ned julen i jullådorna, just nu ligger de bara i påsar i mitt pysselrum, och skotta ute med min pojke, en fartfylld dag med andra ord och de är precis så som ja vill ha dem :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0