Trött och sliten


Så då var man återigen trött och sliten!


Jag vill inte gnälla, men ja får otroligt ont i huvudet av jobbet, får bara hoppas att de blir bättre när ja fått vila lite, så i morgon blir de vila, men skall upp super tidigt ändå! Tänkte göra frukost åt killarna och på så sätt så kommer ja upp ganska tidigt också, så kan ja ta täcket ut till soffan och lägga mig där lite, de låter ganska bra och vila!
Hade tänkt göra lite små ärenden i morgon, men just nu så blir de nog bara att ta det helt med ro och så äta mysig middag med min pojke sen på kvällen och se på ytterligare en Wallander film, men andra ord en super mysig torsdags kväll!

Lagade middag till de idag också och de blev väldigt gott måste ja säga! Färskpasta med en gräddsås bestående av lök, parmaskinka, basilika och lite kryddor. Detta toppades med parma lindande sparrisar. En god middag enligt mig :)

Nu så är de snart natten, och jag skall sova som ett litet barn hade ja tänkt mig..

Men ja saknar en sak.. saknar en Coca -Cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0