Tisdag 11 januari


Så då var man sjuk igen, inte roligt, inte de minsta roligt, men de är en vanlig förkylning och de borde ja ju kunna klara av, de mest irriterade med den är att den kom så himla olägligt. Denna veckan har ja nämligen fullt upp, har ju mitt jobb som ja vill kunna sköta super bra, sen har ja ju volleybollen, dessutom en fin fin fest och så 2 turneringar i helgen som man inte vill missa, så idag så är ja på strikt vila.
Jag sov till 10 och efter de så har ja legat i soffan, fått i mig en talrik havregrynsgröt och 2 knäckebröd med brunost och till detta blev de juice och så klart te, te skall vara bra när man är förkyld. Har också på mig glasögon idag för att undvika ögoninflamation, de är bara de att ja inte ser lika bra med glasögon, så de irriterar mig!

Men skall göra lite småplock här hemma, kanske måla lite dekorationer på mina målade möbler och sen så är de nog bara att ta det med lugnt, äta och dricka och slappna av, låter som en ganska bra dag om de inte vore för att man var sjuk!

Men vi hörs lite senare :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0