Tiden går så himla fort ..


Har inte fått satt upp lampan, den va inte de lättaste och min pojke valde att åka och spela fotboll istället för att be om hjälp och få upp den.. tycker de va ganska elakt gjort, men men :)

Han kommer hema om inte alltför länge och då skall han allt laga middag till mig har han sagt och de längtar ja till, sitter nu i soffan och försöker bestämma mig va jag skall hitta på, är ganska rastlös och de som sker då är att ja blir stressad för att ja inte hinner göra mer och de irriterar mig :(

Har också pratat med min kära mormor som lovat att hon skall försöka snickra lite möbler till mig, de är inte fy skam skall ja säga er, att ha en mormor som ringer upp dig och säger;

-ville inte du ha en sådan hatthylla och en sådan bänk Malin?
-jo, verkligen, men de får va nästa projekt.
-Men ja går ju på snickarkurs, ja kan nog fixa de om du ger mig måtten
-TACK

Ibland har ja väldigt ur :)

Nu är de lite Everwood och snart pyssel...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0