Solen skiner


Idag är de fint väder ute, borde ta en tur egentligen, men tvivlar på att de kommer ske! Var en väldigt slitsam dag igår så idag skall jag bara ta det lugnt och hittills så har de varit en otroligt slappar dag, en av de mest slappaste på länge!
Vaknade av min pojke väckte mig, han jobbar hemma idag och de var så himla mysigt, slippa vara ensam hela dagen, Efter frukost en kort frukost så gick han tillbaka till jobbet och ja la mig på min plats i soffan och där har ja legat tills nu och nu vet ja inte va jag skall hitta på, men måste upp och gå innan ja får liggsår!

Igår så va vi och handla, och shoppade loss för 450 kr i grönsaksbutiken och de var så underbart att fylla kylen med massa grönsaker och att fylla fruktfatet med frukt, lite bilder på grönsakerna kommer .. :)

Massa goda grönsaker

Och min fina köksbutik


De som köptes var: Potatis, Rödlök, Gullök, Champinjoner, Avokado, Tomater, Gurka, Chili, Vitlök, Vitkål, Sparris, Broccoli, Vårlök, Purjolök, Persilja, Dill, Blad persilja, Vindruvor, Citroner, Litchi Plommon, Bananer, Granatäpplen och Paprika .. också blev de Sweet Chili Sås och oystersås, Mumma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0