Slappis


Har varit en riktig slappis denna vecka och tror de har att göra med att ja blev sjuk i slutet på förra, så har varit väldigt sängliggande de första dagarna, vilket gör att man nog blir lite seg och har svårt att ta sig ur de rutinerna!

Men i morgon blir de andra bullar, för i morgon skall ja tillbaka till jobbet, inte fullt, men skall jobba en del och om jag skall vara ärlig så skrämmer de mig jätte mycket! Att komma tillbaka när man varit borta och när man dessutom var ny redan från början är inte kul. Tänkt om de är arga på mig för att ja inte kunnat jobba, tänk om de pratat om mig, inte vill hälsa på mig. Alla dessa tankar snurrar runt i mitt huvud och de är precis motsatt som vore de bästa för mig eftersom detta ökar stressen som säkert ökar huvudverken och därför så måste ja försöka tänka positivt, men de är inte lätt, de är aldrig lätt!

Sen så kan man inte hjälpa en hjärnskakning och så är de bara, men de gör de inte mindre skrämmande, men får tänka så att ett jobb är ett jobb och detta är min hälsa och den kommer först och nu när den kommit först så kan ja återigen lägga energi på att bli bra på jobbet igen, så får vi hoppas att ja inte glömt allt :)

Idag så har ja tagit kort på en del filmer vi har, håller ju på med min inventering vid sidan av, kan tänka att ja är en person som försäkringsbolagen hatar, som har koll på precis allt :) men de är de värt, så efter att ja fått i mig lite mat och energi så skall ja lägga in de på datorn, men just nu så känner ja att ja nog borde vila huvudet lite, lägga mig i soffan och se på Greys :)

Skall också möblera om lite hemma idag. Vi köpte ju ny tv bänk och har försökt sälja vår gamla utan att lyckas, de är ju en IKEA så de är ju  väldigt många som väljer att köpa en ny med en gång istället och de kan man ju förstå. så nu håller vi på att se om vi inte kan använda de hyllorna själv på annat sätt och de första som vi skall göra är att sätta i en av de höga hyllorna som stod bredvid tv bänken inne i sovrummet.
Så detta skall ja dokumentera med min nya kamera och sedan visa er.. spännande .?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0