Saknar min mamma

Skall säga er att ibland är de lättare att bo i en liten liten bubbla och bara låsas som om allt är bra.

Som ja skrev för några dagar sedan så har ja levt tätt ihop med min mor hela mitt liv och hon har varit en irriterande mamma ibland med hon är samtidigt den som känner mig bäst och som är som en bästa vän och ja saknar henne, saknar henne hela tiden. Men så ignorerar man de lite, de är väl så vi männsikor funkar, Förnekelse!

De som dock sker är att man gång på gång tvingas ut ur denna bubbla och de va precis va som skedde igår när jag äntligen fick träffa henne, hade inte sett henne sen i Juli men vi pratar i telefon varje dag så de är inte precis som vi tappar kontakten, men de är långt ifrån samma sak och de som sker är att vi mms allt som sker eller att ja lägger upp kort på bloggen och de hjälper, men de är inte ultimat!

Så igår kom hon och vi åt middag, drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord och jag fick också chans att visa mina nya saker och va jag gjort i hemmet och de va underbart men de va aldeles för kort tid.

Inte bara utan hon hade med sig present och hon träffar så himla rätt varje gång vilket gör att de svider ännu mer att få se henne så sällan, för bara min mamma kan lyckas med exakt alla presenter till mig, jag är nämligen väldigt kräsen :)

Fick en underbart vacker tröja som ja tittat på flera gånger och ja har ett linne därifrån i samma serie, men denna tröjan är så fin, den är magisk.


Min tröja är svar och inte grå som denna ,den kommer från Style & Butler och är i 100 % Silke :)
Man bara älskar den!!!!!


Fick också dessa underbara skålar från Lexington, 8 st i två sånna här fina askar, de är nästan som en egen present bara askarna :)

Fick två till super fina present från Part Two, men har inte hittat bilder på dem ,så skall ta kort på det och visa senare.
De ena är en liten rosa halsduk med bollar på och de andra en fin, lång skjorta i svart!

Min mamma vet min smak och hon vet mig och jag saknar henne en massa!!! :(

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0