Onsdag

Idag så har de gått i ett på jobbet och de är väl egentligen så varje dag, så ingen nyhet där inte :)

Han med mitt favorit tåg i morse också, de som är ett vanligt pendeltåg utan ett med sköna säten, massa plats och otroligt mycket bättre än de knökfulla pendeltågen där de tryckt in så många säten som bara möjligt! :)

Idag så får vi också besök hemma, så de blir trevligt, inte för att de är så mycket för min skulle, utan de kommer nog enbart bli FIFA, vilket dock inte spelar så stor roll eftersom ja skall träna och ändå inte kommer vara hemma så mycket!

Har också på mig min nya tröja från Hunkydory idag och ja bara älskar den, den är helt klart en Malin tröja:)
och igår så skypa ja en timma med mormor och morfar och fick där godkänt min klänning inför årsfesten vilket kändes super kul och mms min mor som också fick godkänna den :)
Jag är en sådan tjej som ofta och nog alltid kommer ringa mormor och mamma för att få en bekräftelse, och de är bara sån ja är!

Men nu skall ja snart hem, laga middag och planera inför kvällens träning och inför morgondagens projekt som nog mesta delen kommer bestå av att vila mitt huvud, men något roligt skall ja nog se till att få gjort! Tänkte kanske ta en tur till stan på eftesmiddagen och köpa ett par skor till den kommande festen och strumbyxor :)

Men säger hej då och så hörs vi sen !

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0