Onsdag 12.01.2011


Nu är ja äntligen hemma och har fått i mig lille mellanmål, min nya favor, falurågrut med bregott och brunos, de är så himla mumsigt, som godis mellanmål :) stillar sötsuget lite och hungerkänslan!

Idag har jag varit på jobbet och de gick bra, fick gjort en massa, men de är fortfarande slitsamt för huvudet och man blir ju trött, de går ju inte att undvika! :) Dessutom är ja lite småsjuk så de gör väl att man är mindre tålig!

Nu skall ja bara lägga mig i soffan och vila tills de att min pojke kommer hem och sen så skall vi nog laga middag, hoppas de blir något gott, men de får väl va ganska nyttigt också, annars hade de inte varit så svårt att hitta på något :)

Igår så fick ja städat mitt pysselrum, vilket gjorde att ja kunde sitta där inne lite :) Fick limmat 2 armband som gått sönder, ett rött med en ros på som ja fick av min svärmor i födelsedagspresent och ett silver armband från Snö.
Sen var de en ljuslykta som ja fått av min mormor som dekorationen trillat av ifrån så den fick ja också fixat.
Jag Älskar när ja får gjort saker som legat och hopat sig i högar och som ligger och gnager i bakhuvudet på mig.
I morgon skall ja försöka fixa lite med alla kläder som skall lagas, får se om ja orkar, men skall försöka!

De blir mycket skoprat nu märker ja, men ja kan inte låta bli, dessa köpte ja på Rean för ett tag sedan, men bilden är tagen med mobilen så därför ha ja inte lagt upp den innan.
Dessa är i skinn från märket Softwalk och har mjuk och go päls inne i. Jag har väldigt svårt att hitta sådana här höga skor pga att ja har ganska breda vader, så detta var en positiv överraskning för mig.


Har också ett par andra skor som ja köpte i Sverige i höstas
De är från Vagabond och de är helt underbara


Och sista skoparet är ett par klackskor som ja fick julen 2009 av mina släktingar i Norge
De är från Buffalo London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0