Natti på er


Nu är de snart kvällen här och vi är helt slut, så de blir nog en tidig kväll på oss skulle ja tro..


Har nu gått igenom 1000 tals med bilder, 8 fulla dvd skivor med kort som vi tagit de sista fyra året och så har vi valt ut ett antal som vi skall ha till ett litet projekt, så de blir nog super bra, fick ned de till 300. Så nu håller jag på att laddar upp dem på¨Fotoknudsen för att skicka in dem för framkallning, skall bli kul när de dimper ned i brevlådan om en vecka eller två.

Southampton förlorade med 1-2 så de va otroligt synd, men de kom väl inte som en jätte stor chock, de får ha bättre lycka till nästa gång :)

Tänkte passa på att lägga ut lite av de gamla korten som vi hittat fram..

En snowracer som bara är sjukt sjukt snygg och som ja råkade hitta hemma i min säng en dag uppe i Hemsedal, nu ligger den i källaren och de är nog dags att ja och min pojke tar ut den på ett åk, kanske i morgon :)

Min tatuering som ja tog sommaren 2007 :) Älskar min lilla ödla som är bosatt på min högra fot.. skall nog snart in igen och fylla i förgen, den börjar blir lite gråhårig :)

Mera kort kommer i morgon, Kan inte visa alla på en och samma dag heller, Hihi!

Kramar och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0