Natti allihopa


Nu är de snart natten, i morgon är de nya tag på jobbet, säkert massa massa att göra, men man skall inte klaga på det, dagarna går otroligt segt när de är lite att göra och att ha många bollar i luften är de som är roligt :)

Har fått gjort en del sysslor som ja skrev tidigare, inte mycket mer än de hände, vi var och handla middag och ja slank inom HM och köpte en sport BH som passade, har en som är för liten och en som är för stor och nu också en som passar.. blev också en ny tröja, en lång armad tröja, inte i sånt där bra material som gör att man glider långt tyvärr, men ändå långa armar så att ja håller mig lite varm, blir nog bra. Man måste ha bra kläder när man tränar så mycket.

I helgen blir de också att simma igen, de funkade bra för mitt huvudet, och de är de viktiga, bra start på en lördag också har vi kommit fram till :) se om ja orkar 1,5 kilometer denna gången, ni skall få se, snart simmar ja väl ett maraton.. :)

Med lagade middag och har nu sorterat lite bilder som ligger brända på dvd skivor för att de skall skickas in på framkallning, de tar bara en evighet att gå igenom alla, Jag är ganska bra på att ta många kort skall ja lova er.

Nu skall vi se klart en Bond film som vi satte på tidigare idag och efter de blir de att hoppa rätt i sängen..
I morgon skall ja dricka vin med en väninna och de ser ja väldigt mycket framemot, få slappna av ordentligt och veta att de är två dagar med vila framför mig!

Vi hörs i morgon.. Kramar från mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0