Mitten på veckan

Idag har de varit en galen dag, vaknade av att ja inte mådde bra, så bestämde mig för att åka till jobbet och hämta datorn för att jobba hemfrån om min chef godkände detta, vilket han till min glädje gjorde.
Däremot så blev de till så att ja blev strandad på Oslo S av olika anledningar .. och då kom min prins till räddning, han hämtade mig, körde mig till jobbet och sen hem, helt underbart tacksam är ja för den magiska sambo som ja har... Detta hjälpte mig massa idag och jag hoppas att han vet hur tacksam ja är..

Har varit massa att göra idag, men har jobbat bra och är stolt över mig själv, har varit lite lättare att ta bättre pause när man är hemma också, då kan man ligga i 5 min istället för att ta en kaffepause som oftas slutas framför datorn ändå :)

Skall se om ja får lagt ut lite bilder idag också, hoppas ja inte glömmer.. hihi

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0