Min vanliga otur


Hade turen att hitta ett gammalt reklamblad i dag när ja städade från en lampbutik, kollade igenom den och hittade faktiskt lampor som ja ville ha (vi har bott i vår lägenhet i 16 månader och den enda lampa vi köpt är en taklampa till sovrummet, överallt annars så har vi gamla lampor som va där när vi flyttade in eller inga alls)

Gick in på hemsidan och då visade de sig att de hade 50 % rabatt på nästan alla lampor jan ut, och hittade min, fanns någon kvar, men registrerade inte hur många och så tittade ja vidare och hittade andra lampor som var intressanta.

När ja tänkte beställa den så var den så klart slut, min vanliga otur :( De va en hisslampa och eftersom vi har soffan framför tv och lampan måste hänga i vägen så finns de gränser på vad man kan ha för några varianter och en som man kunde höja och sänka var ju toppen!!

Hittade också en lampa till badrummet som ja är sugen på att köpa, den som är mest intressant är den med tre armar..


Men de skall inte vara lätt märker ja :(

Och denna lampa här, den vill ja verkligen verkligen ha, frågan är bara var jag skall ha den???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0