Min Micka och min Prinsessa


Fick nyss reda på att min mormor och morfars äldsta och mest underbara hund Micka somnat in. Hon han bli 15,5 år och hon var en magisk hund som kommer va saknad så länge jag lever.
Hon kallades också Prinsessan och de kan ja lova va va ett namn som passade!

Man kan säga att hon inte var som andra hundar utan hon älskade att åka bil och sova i bilen, att gå ut på promenad va inte de bästa hon visste och hon ville sova under täcket och så nära kroppen hon bara kunde komma och där låg hon och sov hela natten lång.

Jag kunde också göra exakt va som helst med henne för hon va de snällast som fanns, hon var ofta modell för mina dockkläder som ja sydde och hon var en stadig gäst i min dockvagn.

När ja kom så var hon alltid så himla glad och slutade aldrig hoppa, gud va jag kommer sakna denna hunden,

Hon har varit sjuk ett tag och sista tiden så har de blivit värre och hon har börjat tyna bort, hon var inte samma hund till utseendet men hon var de till personligheten och att hon fick somna in lycklig hemma gör mig väldigt glad, Men FAN va ja kommer saknar henne.

Du var en älskad hund och du kommer aldrig glömmas!

Micka i 2007 :)

Sötnosen i julas

Julen 2010

jag och min prinsessa

Kommer sakna dig så.

Min fina fina Micka

Kom ihåg att ja älskar dig och när ja kommer ned så skall ja sätta mig i trädgården där du skall bli strödd och tänka på alla de åren vi hade tillsammans

Vila I Frid min fina fina Mickaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0