Lördags morgon


Idag har ja varit duktig!! :)

Men först en kort text om gårdagen!

Jobbade hela dagen, sen var de hem, och tågen var så klart försenade, som vanligt! Slängde i mig tre knäckebröd med brunost och så var de bums på träning, de va en ganska slapp träning och de va synd, hade velat ta ut mig rejält, försökte, men fick de inte till.

Min pojke hämtade mig och så var de hem till tacos och film, de va otroligt god tacos igår och filmen var väl inte den bästa, men en enkel fredagsfilm är alltid ett bra val, var nya rädda willi 4 och hade de inte varit för alla djuren så hade den inte ens varit sevärd.
Pysslade lite på kvällen och somnade inte alltför sent, är alltid så sliten på fredagar, så brukar somna i soffan, men igår så somnade vi i sängen :)

Idag ringde klockan 09.15, upp och hoppa och så gjorde vi oss klara och åt en lätt lunch och sen så packade vi badkläderna! Tog bilden ned till stan och köpte varsin badmössa, ja, man måste ha badmössa inne i simmhallen..

Va där några minuter efter öppning och köpte ett klippkort med 10 gånger, så nu skall vi försöka simma de lördagarna som vi är ledigt!
Min pojke har match idag, så han simmade inte lika lång, blev 500 meter på honom, vilket är 20 längder och ja som var lite besviken över träningen igår simmade 40 längder, så en kilometer har ja allt klarat av, Jippi!

Spelade också lite vatten volleyboll och avslutade de hela med en lång dusch och så bastu.

Sen begav vi oss hem där vi åt en snabb lunch och ett granatäpple till dessert, va inne på youtube för att se hur man åt de på bästa sätt och de funkade super bra!

Min pojke tog därefter bilen till innebandyn och ja har sett på lite Everwood och nu tänker ja tända lite levande ljus så de blir lite varm och skönt här hemma och sen vet ja inte va ja skall hitta på :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0