läskig rutschkana


Nu har ja  spelat lite Guitar Hero :) Medel nivå och klarade några låtar, så de va väldigt roligt. Har inte spelat på år och dar och då är så kul när man får ett sug efter det.


PÅ Tv ser vi nu på Sverige-Spanien i bronsfinalen i handboll, just nu står de 11 lika och vi får hoppas att Sverige tar hem segern. Som ni vet så hejar ja inte alltid på mitt egna land. Men i just handboll och is-hockey så önskar ja att vi skall ta hem de. I fotboll är de däremot Portugal och när de kommer till skidor så hejar ja på mitt andra hemland, Norge :)

Har dukat fint hemma i köket också, skall visa er sen när ja fått tända lite ljus!

Men hittade ett annat VÄLDIGT roligt kort och de är taget i 2008 när min morfar körde upp mig och min pojke med ett flyttningslass och på en restaurang på vägen så upptäckte vi en väldigt obehaglig rutschkana ..

Som sagt, ni ser min pojke mellan benen på en stor giraff..

Groteskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0