Klockan går


Klockan går och ja har vilat mig och damsugit hela hallen och trappuppgången samt tvättat den :)
Skulle sätta upp lampan också bara för att se att de behövs en raketforskare för att lyckas med de, så får se om min pojke lyckas eller någon av våra grannar :) De är ialle fall rent så att den kan hängas upp när vi väl vet hur man gör det!


Däremot så var ja dum nog att fortsätta kolla lampor och hitta då en som påminner om den ja tänkte köpa idag, bara att denna var sååå mycket finare och så klart då dyrare! Den finns i Sverige och ja har nog bestämt mig för att sparar till den istället, den är lite mer sån som ja vill ha, så nu mina damer och herrar skall ja sluta googla lampor ett tag framöver

Men här kommer bild på min nya älsklingslampa


Är den inte fin så säg??

Denna skall ja ha i vardagsrummet och vi har lite sån gammaldags stil där, skall nog se till att ta lite kort och visa va ja menar :)

hörs sen..

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0