Julen 2010

Hej :)

Tänkte ja kunde visa lite kort från i julas :)



Micka och sedan min pojke till höger


Jag och min Micka


Jag i min nya päls som ja fick av min mormor! Den är så otroligt vakcer och bilden ger inte pälsen de intryck den förtjänar :)



Julgranarna som vi fick uppleva på julafton och alla mängder med julklappar

3 pojkar i soffa på juldagen




Underbar Evelina och såklart lilla Prinsessan Agnes


Mor och dotter


Pappa Olle


Här leker vi charader.


Svåger poserar framför kameran för att ja vill försöka ta lite kort med de få inställningarna ja lärt mig








Kommentarer
Postat av: mormor

Hej! Vilken ljuvlig liten tjej du har fotat hoppas jag får se henne någon gång. Du var riktig snygg i pälsen och den passar dig verkligen så använd den och njut. När man skall skriva så glömmer jag vilka bilder det var, dumt eller hur. Puss

2011-01-09 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0