helgen har kommit till sitt slut


Då var helgen slut och jag har inte fått gjort så mycket som ja hade kunnat önska idag, men har fått gjort en del, så får försöka att vara nöjd med det!

Vi fick flytat ned hyllan in till sovrummet och de hela ledde till att min pojke fick sin egna bokhylla som han kan ha sina egna saker i och de va väldigt positivt. Vi tjejer kanske inte tänker på det, men vi är otroligt bra att ta plats, så de mesta här hemma har ja bestämt, så att han nu kan ha koll på sina egna saker utan att behöva fråga varje gång han skall ha något eftersom ja kanske flyttat på de pga av de passade bättre någon annan stans känns väldigt bra!
Skall visa hur de blev sen och kommer nog köpa någon kort som man kan ha på toppen av den för att få lite extra förvaring, ja bara älskar korgar och förvaring :)

Har också sett klart på Greys Anatomy säsong 6, skall lägga ut recension på denna någon dag, tillsammans med alla andra som väntar på att bli publicerade.. de tar sådan tid märker ja, speciellt när man ser så mycket på film och serier som ja gör.

Men i morgon är de jobb och de stressar mig, så nu tänkte ja ta och lugna ned mig lite, försöka få min pojke att slita sig från FIFA, så att vi kanske kan se på något på tv eller bara sitta och prata lite, de hade varit mysigt, kanske tom ta en kopp te och en kvällsmacka, som ett gamalt gift par.



Jag och min Pojke på min 20 års dag :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0