Fin besök


Idag kommer min mamma och hennes pojke på besök, jag längtar massa! Jag har bott ensam med min mamma sen jag var ett år och att gå från att ha sett henne nästan varje dag i 20 år till att knappt ha sett henne de sista 2 åren är inte de roligaste skall ja tala om för er.


Så det blir tapas ikväll, och när de ringer och säger att de satt sig i bilen, ja då skall ja börja i köket, de tar nämligen ganska lång tid, köttbullarna skall göras och sen småkokas i tomatsås i över en timma och sen är de allt annats om skall fixas, så ja, jag behöver nog lite tid på mig :)

Blev en ganska sen kväll i går ändå, för hade spelat in en film från tv som vi råkade fastna för, men så är de ibland och detta bidrog så klart till en liten sovmorgon, men var ändå upp i hyfsad tid och har hunnit äta frukost och små pyssla en del och nu vet ja faktiskt inte va jag skall göra.

Nu har ja också precis skickat in en beställning på framkallning av 330 kort :) skall bli super kul när de kommer, få satt in dem i ett album som ja kommer och klippa och klistra med i evigheter om ja känner mig själv, men denna gången skall de bli mitt projekt nr 1 :) Så vi får hoppas att de blir bra snart och inte tar allt för lång tid.

Här kommer Dagens Ego bild :)


En riktig Coca-Cola brud, däremot med snus i munnen, Fy Fy Fy Malin, Men bara så ni vet så slutade ja med detta i nov 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0