Årsfest


Hej på er, idag har ja massa att skriva, men börjar med gårdagen som vanligt :)

Igår va de årsfest på min pojkes jobb och de blev en väldigt rolig och underhållande kväll skall ja lova!
Vi blev hämtade hemma hos oss kl 18.15 av en kollega till min man och så blev vi körda in till Oslo eftersom tillställningen var på Ullevål Business Center

Väl där så blev de först serverat fördrink och så var de någon timma med mingel som alltid! Vi blev sen visade till en lokal som var väldigt vackert dukat med en ca 30 bord och vårat var placerat rätt i mitten vilket kändes bra, ja brukar alltid ha otur och hamna så att ja aldrig ser vad som sker på scenen!
Vd för företaget höll ett väldigt underhållande tal med massa liknelser om fotboll, då de var ett av hans största intressen, och detta gillade så klart min pojke!
Vi blev serverade en förrätt direkt efter detta och till denna drack ja Coca-Cola, hade ju matcher idag så hade lovat att vara i bra form. :)

Förätten var följande: Salmalaks, Wasabi-majones, fritert sötpotatis og sesamdressing.

Kvällens första framträdande tog sen plats på scenen, och detta var en dans grupp som varit med i Norsk Talenter och jag skall lova att de visste hur kroppen skulle röras :) De hete Tabanka Crew och de var otroligt bra underhållning, speciellt för någon som mig som älskar dans!
De roliga var att de först kom in tre killar i t-shirt och mjukisbyxor och så kläde de av till bar överkropp och sen var de dansmoves som var en blandning av dansfilm och stripklubb, tjejerna skrek och klappa och killarna tittade bort :) men de kunde dansa och visa många olika typer av dansnummer och ja tyckte de va super bra!

Middag kom inte långt efter detta och även denna var super god och bestod av:
Oksemörbrad, Sautert sjampinjong og rödlök, bakt plommetomat, mandelpotetpuré og rödvinsaus.

Kvällens andra tal, även detta var väldigt bra och de avslutades med att dagens andra framträdande skulle presenteras och detta var inga mindre än A1, och för er som inte kommer ihåg de är så är de ett pojkband från Storbritannien som startade i 1998 och var med mycket när man var liten!
Så detta var väldigt kul, alltid kul när man är så få, vi var väl en 220 personer drygt som stod och hoppade precis framför dem :)








Sen så var de ju så klart dags för dessert, Ostekake med sitrusgelè og bringebärssaus!

Kvällen avslutades sen med liveband, mingel och dans! Vi tog oss dock hem ganska tidigt och fick åka med min pojkes galna kollega och under bilresan hem så undrade nog alla passagerare i bilen om hon verkligen borde få köra ;) Även hon hade match idag, vi duktiga idrottar kvinnor :)

Vi tog också lite kort på hur vi såg ut kvällen till äran och här kommer de:

Jag i min nya päls :)

Visst är den fin?

Min snygga man

Love you

jag tycker INTE de är kallt ute :)

jag i min klänning, hel bilder kommer nedanför

Helbild, och nu kommer den sista ego bilden :)

Hihi!!

Skall lägga ut bilder senare i kväll eller i morgon om matchen idag, fick tagit ganska många ok, men övning ger färdighet :)

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-16 @ 11:59:46
Postat av: Morfar

2011-01-16 @ 12:02:30
Postat av: Morfar

Hej Malin! Vad fin du var i din nya klänning, den var ju perfekt. Jon var ju också fin i kostym o slips! Vad bra att det blev en lyckad fest på alla sätt och att mat och underhållning, mingel och tal, allt blev så bra. Ha det gott och hälsa Jon. Vi ses vad det lider! Hej med dej! Morfar

2011-01-16 @ 12:12:07
Postat av: Evelina

Vad fin du var på festen Malin :) och jag lovar att köra bättre nästa gång ;)

2011-01-17 @ 09:59:51
Postat av: Malin

Tack de samma :) du va super söt i klänningen och jag är ledsen att ni inte tog hem segern i lördags, ni får fortsätta kämpa på, och du får sluta bli sjuk ;)

2011-01-18 @ 18:53:04
URL: http://mymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0