18 jan del 2


Så såg ja på en till Sci fi film under tiden som ja halvsov i soffan, denna var inte heller super bra, men ja gillar ibland enkla barnfilmer när man bara skall slappa och ta de lugnt, så den funkade bra för mig :)

Efter detta så städade ja nästan klart köket, och de blev super fint, så idag så har de blivit gjort lite städning och de ger mig lite lugn och ro i själen! Har också bränt ut en DVD skiva med kort så jag har en backup ifall de skulle ske något med min dator!

Direkt när detta var klart så lagade ja middag till mig och min pojke och de blev kycklingwok med nudlar och grönsaker och hackade jordnötter över, så de var en väldigt god middag, min pojke tyckte nästan den smakade som take away :) Men nu är han på match, så vi får önska honom lycka till och jag vill att han skall komma hem igen!

Jag har städat lite i mitt pysselrum och nu tagit med mig lite pyssel ut i vardagsrummet för att se om ja kan fördriva tiden lite, har också hittat ett recept på smulpaj, så tänkte överraska honom sen med hemma gjord blåbärspaj med vaniljglass till, lite lyx på en tisdag är aldrig fel och jag har ju så super söta små pajformar som måste användas, skall se om ja kan få tagit något fint kort på dem sen och visa er :)

Men som sagt, lite pyssel nu och sen om någon timma eller 2 så blir de pajbak, ibland så måste man älska livet :)

Ger er en liten bild på min mormor och morfars äldsta hund Micka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0