18 jan del 1


Klockan har hunnit bli 13.00 och ja har gjort en del redan, anser min första del av dagen som relativt bra!
Sovmorgon var en självklarhet, de bästa är alltid när min pojke kommer in och säger hej då och packar in mig och de sista ja vill är att han skall åka till jobbet, men sen blir de ännu bättre när han kommer tillbaka, längtar redan :)

Efter detta så satta ja mig i soffan och åt frukost framför en ganska dålig film, men den var en sci fi film från 1988 så man kanske inte kunde förvänta sig mer, den hade sina stunder och dessutom så skall ja inte koncentrera mig massa på tv, så de va bra att den inte var super spännande.

När filmen var klar så vek ja all tvätt, bäddade sängen och städade undan lite i sovrummet, damsög också vardagsrummet och dammade av fönsterbrädan, drinkvagnen och tvbänken, så nu börjar de bli fint och rent hemma också!

Just nu så ligger ja i soffan och smuttar på en Coca-Cola, klockan har hunnit bli 13.00 och än är dagen allt annat än slut...

vi hörs sen

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0