Hata Fifa


Nu sitter ja i soffan och väntar på att min pojke skall bli klar med alla sina Fifa uppdateringar.. otroligt långtråkigt skall ja tala om för er..

Idag fick ja inte gjort ett skit, men va gör de? :)

Min pojke kom hem med en ögonmask till mig, så denna ligger nu i kylen för att bli kall och ikväll skall den invigas, kommer nog kort på den någon dag, för den va väldigt fin och de va en otroligt omtänksam present. Inte alltid som pojkar lyckas med de små sakerna så ja var väldigt överaskad och glad för de och idag om någon dag så kändes de som ja behövde de där lilla extra.

I morgon skall ja jobba och sen kommer helgen, fredagen och lördagen blir fullspäckade men söndag blir desto lugnare och jag borde inte klaga på för mycket liv just nu för ja har ganska mycket tid för lugn och ro, så en fart fylld helg säger ja inte nej till.

Blev hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis idag, och till dessert marabou mjökchoklad.. och även detta var va jag behövde efter en för vilsam torsdag.
Nu hoppas ja snart att vi kanske kan hitta på något, om han någonsin kan slita sig från de dumma dumma fotbolls spel.. kanske jag skulle råka tappa bort de en dag.. de kan ju ske olyckor menar ja :)

och när vi ändå är inne på fotbolls ämnet så kan ja ju passa på att visa en bild på oss taget efter att IFK Göteborg tog SM guld i 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0