Damlaget på middag


Igår så var de middag med damlaget och de var otroligt lyckat! :)
vi var på kinarestaurang och sen gick 4 av oss vidare och där stannade jag tills klockan var strax efter 12 och sen så blev ja hämtad och somnade som en stock :)

Vi var 9 st som kunde komma och skulle mötas klockan 19.00, men klockan blev närmare halv, kvart i innan alla hade kommit, som vanligt :)

Jag hade på mig min nya skjorta som jag fick av mamma, den från Part two, och jag bara älskade den, den var elegant utan att vara för party, så jag säger bara TACK MAMMA <3


Fråga mig inte va jag gjorde med håret, men tog lite av pojkes vax och så satte jag upp de med två klypor som min mamma köpt till på en hårmässa för många många år sen.


Fina Tina va glad som alltid :)


Jag och Hanne !!


Tina och Ingrid .


Bästa tränaren Gro  :)


Anna kom tillslut :)


Hela gänget


Mitt damlag förutsom några tjejer som saknades.. :(


Vi skrev i gästboken.. och kommenterade på kylan i lokalen.. de va SVIN kallt !!


Siri och Hanne på stället nr 2 :)


Va inte detta kortet på Hanne fint?


Söta Vy Ha  :)

Så som ni förstår så vad de en lyckad kväll som vi hoppas kunna göra igen.. för jag skall lova er att de fanns personer som var saknade och som vi verkligen hade velat har där.. ni vet vilka ja menar!!!

Som sagt, super glad att ja hittat hem till detta lag! :)
nu ser vi till att vinna sista två kamperna och krossar alla i kommande turnering? eller? :)

Love you !

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0