Fredag och kväll!


haha, såg precis att ja skrivit 300 inlägg, detta är alltså min 301.. galet va tiden springer iväg :)
Idag så har de varit fullrulle som vanligt i mitt liv..
Böjade med jobb och så blev de att åka hem, och då passade ja också på att gå in och handla allt de nyttiga som jag nu skall börja med :)

Så när ja kom hem blev de att hacka mandlar och hassenötter samt torkade aprikoser. Fick också hälla upp All bran och 4-korn i fina burkar som ja hade hemma, märkte dock att ja hade aldeles för få fina burkar, så måste nog köpa några mer fram i tiden .. skall se om ja inte kan få tatt lite fina kort och visa er hur de ser ut, är nämligen ganska stolt! :)

Blev lite mellanmål också, ägg och kaviar på ett nytt bröd ja köpte, Dr Fedons grövbröd med solstikkefrön eller va de hetter på norska :) och sen så blev ja körd till volleybollen dör vi skulle ha träning med en från toppvolley!

Jag tyckte faktiskt att de blev en väldigt bra träning även om den inte blev precis som ja tänkt mig eller att de blev för lite spel så fick ja lärt mig massa nytt och fick också testat på massa olika övningar, och jag skall lova er attja kommer känna de i lår och rumpa i morgon.

Efter detta blev de att bli hemkörd, hoppa in i dushen och sen få taco serverat i köket, men hemmagjord quacamole och massa annat gott och till detta, SÅ KLART iskall Coca-Cola!! :)

Men jag skall lova er att köket blir fint, de blir rent av dagt magiskt :) så skall bli super roligt att visa er sen när de är färdigt, längtar!!! Tänkt att kakal kan göra så mycket i ett kök.

Skall också få satt upp lite hyllor i mitt pysselrum, de skall också bli väldigt kul eftersom ja då kan få upp massa fint då, alla små färgburkar och sånt tex :)

Nu sitter pojkarna och ser på blåsningen, någon galet gammal film, så jag tänkte kanske gå och krypa till kojs.. blir en lång dag i morgon med renovering, simning (hur nu mina ben kommer orka det) men min läkare menar att de är ett måste för att bli bättre i huvudet, så de är bara att följa order! och sen så skall ja ut och äta med mina underbara volleydamer.. längtar ;)

Skall smart lägga upp Riga dag 3 också, kanske i morgon, annars blir de söndag :)

Kramar på er!  och God natt och sov gott!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0