Tjena!


Hej på er!

Jag hoppas att ni haft en väldigt bra dag! Själv har ja inte gjort så himla mycket! Mest tagit de lugnt. men lagat god mat till min pojke som verkligen behövde mig idag!

Annars så har de inte skett någonting alls, jag har bara försökt att ta hand om mig själv, ibland så märker man att de behövs och ibland måste man ta svåra val för att säkra sin hälsa och lycka.

De som man aldrig, aldrig får glömma är att de finns alltid en lösning, de finns alltid människor som bryr sig när livet känns tufft och de enda man måste göra är att be om hjälp och aldrig, aldrig ge upp!

Så för alla er säger ja bara, om ni någonsin kommer i de läget att ni känner att allt hopp är ute, så be om hjälp så skall ja lova att någon kommer finnas där och att någon kommer hjälpa er!

Jag ger er en bild på en som var min vän när ja var riktigt nere för många år sedan, denna lilla figuren här gav mig lyckan åter och hjälpa mig att se att livet inte var så hopplöst som ja ansåg de att vara..
Kommer alltid vara evigt tackasam för min fina fina Pim Pim


KRAMAR PÅ ER ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0