Slutet på veckan


Så har man kommit till söndagen, vilket är slutet på veckan..

Idag så tog vi lite sovmorgon och vaknade ävl runt halv 10-10 :)

Tog oss upp upp ur sängen och lagade lite frukost, Inte samma nyttiga blandning av nötter idag, utan knäckebröd med ägg vilket är bra nyttigt de med ;)

Sen så blev de att städa, vi började med att städa lite i köket och sen så vet ja inte vad som hände med oss, men vi fick ett litet ryck och började städa överallt och vääldigt noga och fint, vi är väl inte klara, men har kommit en bra bit på väg! Så efter ca 3  timmar städning så blev de att laga lite lunch.

Hitta recept på en rökröra som jag fick tips om hos dietist och åt detta tillsammans med keso och avokade, så de var en mumma lunch och den följdes såklart av mitt efterlängtade lördagsgodis :)


Jag har inte ätit upp allt godis och jag kommer inte äta upp allt godis, ja lovar :)

Men de fanns så mycket gott att välja på, så jag kunde inte välja.. får spara de till nästa lördag ja ..

Annars så har ja slappat i soffan, sett på Resident Evil (har nämligen fått Quadrologin) så har börjat fråm början nu för att försöka få med mig allt även om ja sett alla filmer utan just den sista.

Nu är pojke på innebandy, så jag slappar lite hemma.. skall se om ja kan få skrivit ned lite recept i min receptbok, man kan alltid ge de ett försök :)

Hoppas ni haft en fin helg!
Vi hörs i morgon!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0