Skjetten gör de igen!


Så då vann vi vår seriekamp, så ett stort stort grattis till Skjetten Damlag! :)

Vi spelade bra i perioder men gjorde ganska många missar och hade lite tur med tanke på att de gjorde en del missar. Jag har väl inte så mycket att klaga på förutom att två av mina super bra smashar blev dömda som ut, trots att de absolut inte var de, ja hade många vittnen :) och så märkte ja så klart att de finns en del jag verklige måste öva på.

Just mottagen går ju inte alltid perfekt, men samtidigt så har ja kommit på att de är SJUKT många mottag i en kamp, så de är inte konstigt att inte alla är perfekta, visst skall ja jobba på de, men skall sluta va så hård på mig själv, för tar många bra och de får ja va nöjd med och ha som mål att ta några extra perfekta för varje match :)

När de kommer till mina smashar så fick ja in en del bra, fega på några och slog några ut, de jag slår ut är de där läggen kommer för långt från nät. Och de är nämligen så att vi har en helt otroligt bra lägger  i vårat lag vilket gör att ja blivit lite bortskämd på läggen och när vi inte får fram fina mottag och denna stackars person tvingas lägga ur de mest konstiga vinklarna så är de upp till mig att jobba så jag kommer in rätt till bollen och de är något som ja skall ta med mig från denna kampen, ja måste jobba fortare bak och sen fram igen, så jag kan slå bra på alla lägg, för med den lägger vi har så behöver vi lite bra som slår så hon känner att hon bra avslut på de perfekta lägg hon fixar för oss. TACK gumman min :)

Täcka under block.. ja är ibland lite för ivrig att slå eller vänta på att få slå eller täcka under mitt smash att ja glömmer att täcka under mitt block så är på väg bakåt när bollen kanske går i block och ned på vår sida att ja inte hinner fram, så även detta skall de ändras på.

Serv: Fick in en del bra, men hade också 2 missar och de är INTE ok, så skärpning på detta Malin!

Däremot så jobbar ja och ja har blåmärken på höftbenen och en svullen haka som minne av detta.. kom inte och säg att ja ger upp i första taget :)

Matchen slutade tillslut 3-1 i sätt och jag kan bara säga GRATTIS underbara damlaget!!


Kommentarer
Postat av: Kathrine

Går det bra med hodet ditt vennen? <3 typisk at det alltid er du som blir truffeT!

2011-02-02 @ 23:24:50
Postat av: Malin

Hej gumman min!

De går bra, har väldigt ont då, och jon fick väcka mig i natt :) men de går bra, känner mig lite mörbulltat, har en svullen haka, så hur går de med ditt huvud??

samt mitt blåmärke på höftbenet.. galet :) men tror alla känner lite sådana efter en match.. vi vann ju.. däremot huvudet va väldigt onödigt att serva så när ingen är beredd på det.. de gör mig arg... :)

2011-02-03 @ 10:53:50
URL: http://mymoments.blogg.se/
Postat av: Kathrine

Uff! vi må prøve å passe litt bedre på at ingenting treffer deg! :) hihi.. du kommer kanskje ikke i morgen du da eller? :(

Joda går bra med meg! tror nok det gikk mest utover deg.. sorryyy <3

2011-02-03 @ 16:54:57
Postat av: Malin

Klart ja kommer i morgon.. can`t miss volleyboll :)

Puss

2011-02-03 @ 21:28:26
URL: http://mymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0