Raul Meireles


Absolut hatar min dator, de va andra gången som mitt inlägg bara försvann... Grrrrrr



Men som sagt, idag spelade Chelase-Liverpool och det har varit en omtalad match för att Torres nyss bytt klubb från just Liverpool till Chelsea. Nu undrar ni kanske om detta intresserar mig och de skall ja säga er att ja hade inte kunnat bry mig mindre om vart han spelade. Däremot så blev matchen viktig för mig pga av den personen som avgjorde och gav segern till Liverpool, nämligen var Raul Meireles

Och detta råkar vara en av mina favorit spelare i den portugisiska landslaget som ja håller på i alla stora mästerskap och håller då också så klart på de portugisiska spelarna som är utspridda världen över.
Så jag vill bara säga ett stort Grattis till Raul Meireles :)


Här ser ni en bild (ganska osmaklig bild) på mig. Den är tagen under Vm i sommar och som ni ser så har ja tre nummer målade i ansiktet och nr 16 är Raul Meireles nummer i landslaget.

(De andra tillhör Ronaldo samt Coentrao)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0