Offergåvor!!

Godmorgon på er :)

Jag fick aldrig visat er mina kläder igår och så går de när tiden springer iväg.

Efter jobbet så tog ja som vanligt tåget hem till underbar lägeneheten och undertiden som ja småstädade lite (de är nämligen ett nytt mål ja har, försöka att hålla efter hemma, Är nämlgen super bra på att städa skinande rent, men sämre på att hela tiden se till att ha de rent och städat. Återstår att se om vi klarar detta ) så lagade min pojke middag till oss, pasta hjul med en sås och så ungsbakad kycklingfile till detta, super bra middag och väldigt väldigt god!

Precis när vi var klara med maten så kom min mamma på besök igen för att lämna lite av de hon köpt i Sverige och för att hämta sina saker och sen bege sig upp till vinterlandet igen, sorgligt sorgligt. jag önskar hon kunde stanna ett tag längre...
Men vi fick pratat lite och så kom hon ju med gåvor till mig och nu har nog förstått att gåvor, de gillar ja.
Kanske ja borde göra mig till en gud där folk skall komma med offergåvor till mig och så skall ja i gengäld skänka dem lycka. Hade varit en bra ide om ja hade haft makten att göra folk lyckliga :)

Till min glädje så stoppade mamma undan sin stolthelt och köpte två flak med Coca-Cola burkar till sin älskade dotter :) Fick också Falu rågrut knäckebröd och så ett super gott knäckebröd som är som en kaka och de är såklart därför ja tycker den är så god..


Tror att ja skall börja hamstra detta nästa gång ja är hemma, för de va mycket godare än ja kom ihåg det att vara! :)

Min mammas pojke var också jätte snäll och händig och satte tillsammans med min pojke upp den nya lampan som ja köpte i förra vecka och även den blev bättre än ja hade kunant föreställa mig och ja längtar så tills ja skall få ta ett kort och visa er och längtar ännu mer tills de att min mormor snickrat hatthyllan och bänken som skall va där ute, de kommer bli en underbar hall tror ja.. ja, ja, ja....

Sen gick kvällen fort och avslutade med ett avsnitt Ally Mc Beal och kanelknäckreböd med smör.. Mumma!!

Idag är de dock en sämre dag, har väldigt ont och är också första dagen som ja jobbar efter varandre på ett tag, så de är inte så konstigt och tror dessutom ja kanske börjar bli lite förkyld och de gör ävl bara saken värre.. Så de bli att ta de lite lugnt i dag och förhoppnigsvis avsluta dagen hemma i sängen :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0