Nya skor - igen


Så har man bestillt nya skor, IGEN, men dessa kunde ja inte låta blir att köpa och andedningen till de är att de är ett par Modesty Blaise skor :)


Hitta de för ett tag sedan när ja skulle googla bilder att ha på min skomakarlåda, och helt plötsligt så slog de mig att ja för skojs skulle kunde googla Modesty Blaise och skor, och tror du inte att en svensk sida släpper 1000 skor (just denna infon här hitta ja på en chatt sida, så antalet behöver inte stämme) och dessa skor kommer någon gång i mars.

De kommer också i en skopåse med Modesty Blaise på och i en väldigt fin modesty låda! Och jag är fan av väldigt så saker, men just denna karaktären här är ja svag för, ja älskar serierna och sättet hon är målat och de svarta mot vita, ja de är bara fint, detta är konst för mig, serieteckning på ett finare sätt :)
Skorna

Påsen

Skolådan, vet dock inte om de är gul eller vit som ja får, de finns nämligen ett par gula skor också

Om ni vill veta vart dessa underbara skor finns så är de bara att ta en titt in på denna sidan LaMer Design

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0