Ny vecka


Idag är de måndag, så ännu en ny vecka, tiden går så galet fort måste ja säga, i morgon är de redan mars, helt sjukt! :)

Igår så slutade faktiskt söndagen ganska bra ändå, vilket va en stor lättnad!
Vi lagade en enkel lunch som inte var de godaste jag ätit med de funkade fint och efter de så städade jag garderoben och de är något ja hatar att göra, Varför?
Jo för att då ser ja hur mycket kläder ja har, men lyckas ändå aldrig hitta något fint att ta på mig, med andra ord, felet ligget i mig och inte i kläderna!

När detta var gjort så fick ja en sådan lust att göra något gott och äta och vi orkade inte handla, eller min pojke erbjöd sig men ville hellst ha något som mättade lite eftersom jag var ganska hungrig och så ändå något som var väldigt gott..

De va då vi kom på PANNKAKSTÅRTA!!!!


Den blev otroligt god :) Gjord på 6 pannkakor (recept från min morfar, de är de absolut bästa) och så är de lite jordgubbssylt och så lite mövenpick vaniljglass. På toppen har vi lite glass, en skogsbärsblandning och så lite pudrat vaniljsocker för dekoration.

Så denna goda tårtan mumsade vi på framför solsidan igår (solsidan är inte mitt favoprogram, men förra veckan va de väldigt roligt, gårdagens avsnitt va faktiskt väldigt tråkigt enligt mig)

Min pojke gick sen för att bränna upp kalorierna på innebandy och ja gav min Zumba kinect en ny chans och denna gången hittade jag rätt och fick gjort ett sådant 20 minuters pass och de va SUPER bra.. så älskar de och kommer använda de många många många många gånger.. De enda som är lite dumt är att man ser mig väldigt tydligt från gatan där jag står framför tv och shakar. :) Men min läkare har sagt varierad träning och detta va väldigt varierande och helt underbart! :)

När pojken kom hem sen så såg vi klart på ett avsnitt House och sen så hoppade vi i sängen och försökte lösa lite Suduku vilket gick bra tills slutet då vi behövde ta hjälp av vår vän Facit!

Anastasia stannade en extra natt så nu kommer väl snart hennes mamma och hämtar henne skulle ja tro!!

Men hon har varit super mysigt..
Kramar och hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: Vy Ha

Æææ, sånn pannekake kan du få lov å lage til meg en dag og ass!! <3 <3

2011-03-01 @ 01:24:53
Postat av: Malin

Jag lovar att ja skall baka en sådan till dig någon gång :)

2011-03-01 @ 17:36:07
URL: http://mymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0