Mörkerköring


Då skall ja snart ta bussen ned till centrum för att ha mörkerköring, jag hoppas verkligen inte att ja skall göra något eftersom ja inte kan köra bil. Men måste tydligen ta detta för att få lov att övningköra, så har inte mycket val.
Kostar mig 1300 kr dock, vilket svider lite i plånboken, men om de tar mig ett steg närmare körkort så är de väl värt de och dessutom på en torsdag vilket gör att ja inte missar volleybollen.

Så när ja kommer hem så hoppas ja verkligen att min pojke har lagat något rikigt gott till mig som ja kan gotta mig med när ja är sliten ,trött och förnedrad eftesom ja garanterat kunde minst och var äldst på kursen :)

Annars har ja varit i möte med jobbet i dag och så tagit en lunch med min fina Bente på mitt gamla jobb, så de h ar varit bra och annars har ja bara vilat och tagit hand om mig, vilket som ni säkert fått med er, är mitt ny mål här i livet :)

Fick också precis reda på att vi skall vara djurvakter i helgen, så skall se om ja inte kan lägga ut en bild på vår lilla gäst :)

Men som sagt så måste ja skynda mig lite nu, men vi hörs sen eller i morgon!

Kramar till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0