Måndagen


Gud va denna dagen har gått fort, tiden bara rinner iväg märker ja!!


Dagen började så klart med jobb och så lite mer jobb. :)
Efter detta så blev de en lite shoppingtur, måste ju handla inför kommande tur, så blev en ny bok för min del och så ett par badbyxor åt min pojke, inga stora köp men nödvändiga ..

Fick också hämtat alla de kort som ja skickat på framkallning så nu sitter ja här med 350 kort som vi tänkt kolla igenom innan vi går och lägger oss, man blir ju så HIMLA nyfiken.

Men tråkigt och kort inlägg idag, skall ialle fall visa lite bilder hade ja tänkt mig
Tog en fika till jobbet förut, en stor kopp med frukt te och så 3 kanelknäcke med smör och då tog ja fram min absolut finaste kopp, och den va så fin att ja nog tänker önska mig 3 till så jag kan bjuda på kaffe/te i dem när folk kommer på besök.
De är svensk design och jag rekomenderar er att ta en titt in på hennes hemsida Kerstin Tillberg


min fina fina kopp som ja fått av min mamma



Fina rosen i guld :)

Nu skall ja ha kvällsmat :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0