Malins första norska julbord :)

I 2008 så var ja på mitt första norska julbord och de gick inte så bra som man hade hoppats på skall ja lova.
Jag hade köpt ett par väldigt vackra skor från Bianco, men de va en aningen höga och fram mot kvällen så började jag dansa, vilket ja alltid gör och allt flöt på precis som de skulle...

och så plötsligt så försvann benen under mig, någon hade spillt vin på marken och ja halkade och
flög rätt ned i betonggolvet med hakan först och detta ledde så klart till att min pojke fick hämta mig och vi fick åka till sjukhuset och sy :)
Detta va mitt fina fina sår :(
jag och min pojke på sjukhuset mitt i natten :)

Så min lilla Kathrine, Hur hade du löst detta som framtida sjuksyster?? :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kathrine

hmmm.. bare kom til meg neste gang du Malin, så skal jeg nok få sydd det sammen på en eller annen måte! haha :)



hatt det fint på tuur? :D:D

2011-02-12 @ 14:44:49
Postat av: Malin

Har haft en super duper tur.. skall uppdatera bloggen med bilder så får du se :)

Men vi syns i morgon min söta!

Puss puss

2011-02-13 @ 19:45:13
URL: http://mymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0