Jippi, de är Fredag!


Hej på er! :)

Igår så hade ja mörkerköring och de gick väldigt bra och var inte så tråkigt och jobbigt som ja hade förväntat mig! De höll på mellan 17.00- 21.00
Först hade vi en liten genomgång av alla ljusen och efter de så åkte vi iväg i två bilar för att ha en genomgång av olika situationer som kan uppstå i mörkret.
Vi fick sen åka 2 och 2 i bilen och berätta vilket typ av ljus som vi skulle ha på, men andra ord satt ja och sa
- På, Av, På, Av, På, Av, På, Av osv..
Vi avslutade kursen med en genomgång av dagen och sen så fick vi åka hem och nu är de bara att vänta på att mitt nya övningsköringsbevis skall trilla ned i brevlådan :)

När ja kom hem så hade min pojke lagat Africana och efter att sett på ett avsnitt CSI miami, ätit min absoluta favoriträtt och dessutom drukit cola så hoppade ja faktiskt i sängen och de va precis vad jag behövde, de va en lång och tuff dag igår så de va inte så konstigt att jag var trött och sliten!

Idag så vaknade ja av att klockan ringde så gick ja upp och fick damsugit och tvättat lite kläder.

Sen så var de att äta sin nyttiga frukost, med havregrynsgröt och nötter och apelsin samt keso och sen så kom vår lilla hedersgäst för helgen, underbara lilla Anastasia :) Skall se om ja får tagit ett kort på henne sen så jag kan visa er va de är för litet djur som flyttat in till oss :)

Nu skall ja slappa lite, se om ja får pysslat lite, de va år och dar sedan jag skapade något och nu tänkte ja ge de ett nytt försök, så får hoppas att de går bra och sen så skall ja faktiskt baka också..

Tänkte ja skulle ge mig på att baka en Amerikansk äppelpaj. Egentligen gillar ja inte öppelpaj, men de ser gått ut och de ser roligt ut att baka.
Vi får se hur de smakar och om inte annat så Älskar min pojke Äppelpaj, så slut tar den nog ändå :)

Men vi hörs lite senare! Massa kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0