Jamie Oliver


Idag har de handlat saker till köket och de är ju de absolut bästa!

Länge har ja velat ha en grill som man kan grilla smörgåsar i, men så har ja tyckt de varit så onödigt med en toast grill för att de är de enda som kan göras på dem. Så i över ett års tid har ja letat efter en smörgåsgrill och så bara så där idag så kom ja in på Jamie Olivers produkter och hittade en barbeque grill som bara vara perfekt, så nu är den uppackad och står på mitt köksbord tills dess att en plats hittats till den.

Min fina fina grill, man kan värma smörgåsar mm i denna.

Man kan öppna den 180 grader och använda som mina grill

Man kan också ha den som en mini ugn :)

Så Super duper grill...
och sen så skall vi inte glömma den andra saken som också hittade hem till oss idag.

Jamie Olivers Flavour Shaker

Man lägger kryddor och olja i den, eller vad man så önskar och så är de bara att skaka och blanda de ordentligt, den äkta smaken kommer fram och de är lätt som en plätt :)

Men nu säger ja godnatt mina vänner, ha en underbar lördag :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0