Helgen närmar sig fort... :)

Just i denna sekund så är de någon som är hemma hos mig och gör de fint i köket!
Och de är en väldigt lyxig känsla att man sen kan komma hem och skåda resultatet och personen som är där är så himla duktigt att ja behöver inte va de minsta nervös för att de inte skall vara fint heller.. så jag längtar tills att få komma hem och se hur de ser ut och också hjälpa till lite, se till så att min gäst får i sig mat tex :)

idag kommer de också en topptränare till voellybollen, så de blir spännande, får se om man kan få lite tips :)

Som jag skrev i går så skall ja börja mitt nya och nyttigare liv och inte för att blir smal, för de har ja lyckats bli på de osunda viset, utan för att faktiskt se till att kroppen mår bra och att kanske också stabilisera syket på en och samma gång :)

Så jag började med frukosten:
1 portion havregrynsgröt och på detta strödde ja motvilligt över 1 msk hackade mandlar och 1 msk linfrön (just linfrön gillar ja, så de är inte problem) och egentligen så skulle ja ha 1/3 burk med keso till, men detta hade ja inte hunnit handla än. Och hels inte sylt, men skulle de va sylt så skulle de va 1 tsk, de blev 2 tsk för mig idag.. och mjölk till.
Så de var inte helt ultimat, men betydligt bättre än de jag brukar äta! :)

Och nu som ett litet mellanmål sitter ja här med 1 skalad apelsin och 15 cashenötter (eftersom ja var väldigt beroende av socker så skall ja inte äta frukten full av fruktsocker utan lite nötter till, så detta blir spännade att se om de känns bättre! :)

Till lunch så blir de en sallad, men exakt så mycket grönskaker ja ville och så proteiner till, vilket var vädligt viktigt! :)

Mitt nya liv börjar bra, vi får se om de håller i sig och vi får se om de ger positiva resultat :)

kramar till er få som har mitt lösenord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0