Helgen går fort .. När man har roligt!


Hej på er!

Nu var de ett tag sedan ja skrev, men gårdagen var helg galet hektiskt!
Vaknade kl 07.00 för att åka till Tönsberg för att hjälpa mina flickor 15 att göra sitt bästa denna turnering. Har två lag, Skjetten Blå och Skjetten röd och till min stora glädje hade ja också med mig min hjälptränare Anna, så vi delade på ansvaret igår.

Skjetten Röd vann sin första kamp och sin andra kamp vilket gjorde dem till vinnare av sin grupp.

Skjetten blå vann sin första och sin andra kamp, men förlorade den sista vilket gjorde att de kom tvåa i sin grupp.

Båda lagen förlorade sedan sin kvartsfinal.

och i sista kampen så lyckades Skjetten blå ta hem segern efter ett otroligt nervöst sista sett och Skjetten röd förlorade sin kamp, men gav dem en otrolig match.
Vilket gjorde att vi totalt van 5 av 9 matcher.. jippi!!

Dagen var smärtfri men sliten och när ja kom hem så var de bara att hoppa i duschen och göra sig fin för att gå ned till grannarna under på fest.
De blev Peppes Pizza, vin, öl och Coca-Cola och så vilda diskussioner och underbara historier hela kvällen lång, tills klockan visade 04.00 och jag och min pojke bestämde oss för att gå hem.

Idag kan ja lova att vi är slitna, men detta va helt ok, med tanke på att vi bara skall slappa i soffan hela dagen och då kan man ha sådana slitsamma dagar, för idag så har ja bara en sak på min agenda och de är att ladda batterierna tills veckan som börjar i morgon :)

Önskar också  U19 lycka till i dagens turnering och hoppas att de kommer hem med en första plats :)

Önskar också er en super fin dag och så hörs vi lite senare!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0