Hej på er


Sittande i soffan och slappa, de är livet de! :)

Idag har ja en massa att göra, de skall städas och de skall fixas med en hel hög med saker och de skall förberedas och ja gud vet va massa saker som jag måste göra.

Idag så har ja varit hos en av mina partner i Sandvika och haft möte, de gick otroligt bra och jag skall snart skriva klart mötesreferatet och skicka ut de så att alla kan läsa hur duktig jag varit. haha
Efter detta va de lite vanligt jobb och så ett till möte och sen var de hem för att få i sig lite mat, för detta blev de inte mycket av idag, vet inte vad som skedde, men va hela tiden saker som kom ivägen så att de inte bidde av.

Nu har ja fått i mig lite mat, men tänkte spara resten tills min pojke kommer hem från fotboll, så att vi kan äta de tillsammans. De är mycket mysigare att slippa äta ensam och dessutom så är de något som ja verkligen inte gillar så att vänta är nog de bästa alternativ för mig.

Middagen kommer bestå av grillad kyckling, chips och så ljust bröd.. mums!!

Har också pratat med min mormor och de är alltid roligt, hon är så himla fin!

Och annars idag så har de inte skett så mycket, somnar på tåget som alltid, om de va något av intresse :)
Tänkte visa er min halsduk som ja fick av min mor, den kommer från Part two


Lite smygreklam med min nya kamera också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0