Happy Friday


Fredag, äntligen äntligen fredag!! :)

Idag så står de jobb på min Agenda och efter 8 timmar med slit och kunskap så skall ja skynda mig hem för att fortsätta och njuta och se vad kvällen har att erbjuda mig!

Igår så blev som ja nog nämt 100 gånger en väldigt lugn dag, vilket va vad jag behövde, idag blir den nog inte mycket mer farfylld om man inte räknar med jobb
Efter detta så är de ju Tacos fredag som gäller och jag längtar redan.. malin bara älskar Tacos och Coca-Cola.. ja, ja ,ja :)

Blir att inte lägga sig så sent efter som ja skall upp tidigt i morgon och de kommer också va grannfest i helgen vilket gör att jag längtar extra mycket tills dagen går mot sitt slut. Men samtidigt så får den inte går för fort heller, för då tar helgen slut innan den ens börjat.

Väntar också på att mina kort skall vara färdigframkallade, irriterar mig på att de tar så lång tid, bestillde de i söndags och de skall ta 2-7 dagar, så man kan ju vara ganska så säker på att mina kort kommer ta 7 dagar, de är nämligen min vanliga otur, tåget i dag, 26 minuter sent, också min vanliga otur.

Önskar er en fin fin dag och så hörs vi framåt kvällen :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0